Ez a kép egy budapesti háztetőn készült, a Rottenbiller utcában, nagyon hideg volt. Marcsi (Keck Mária), aki flamencotáncos, egy szál kis blúzban meg a selyemkendőjében táncolt, miközben én kabátban fotóztam. 

 

 Marcsi a háztetőn

Még akkor ismertük meg egymást, amikor én is flamencoztam és egy rövid ideig Marcsihoz jártam órákra. Aztán a flamenco és Marcsi is beköltözött a fejembe. Egy hosszú-nagyon hosszú interjú után fotóztunk. Nem nehéz vele dolgozni mert kinyitja a lelkét. Legalábbis én úgy éreztem.

Ebből született aztán az a kép, amit a Sony World Photography Awards-ra neveztem, és ami a levegő kategóriában első lett. Még több flamencos kép...

 

Egy másik képem a Mont Blancon készült, amikor tavaly augusztusban a csúcsról jöttünk visszafelé. Nagyon fárdadtak voltunk és nagyon cudar idő lett. Felfelé még szerencsénk volt, sőt a csúcson is napsütésben voltunk, de aztán irdatlan nagy szél támadt.

Ez a kép most az amatőr sport kategória döntőbe jutott

A Mont Blanc-ról lefelé vezető út talán még nehezebb, mint felfelé. Irdatlan tömeg van egy-egy nyári napon, több száz csúcsratörőt kell kerülgetni a 10-20 cm széles, helyenként pedig még keskenyebb gerincen. További Mont Blanc képek...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://salamandra.blog.hu/api/trackback/id/tr451887638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása